قفل دل
فعلا رو این قفل شدم
نمیدونم در چه حالیه
یا چی میخواد.
اما فعلا هستن
دل کندن = وابسته شدن
ای کاش سحری رو داشتم
و الان میدیدمش یا پیامی برام میذاشت
اه ه ه ه ه ه
ای صدای ساعت حالمو بد میکنه
مطلب : 87
+ نوشته شده در یکشنبه هفتم دی ۱۴۰۴ ساعت 23:10 توسط Rainman
|
من از نسلی هستم