صبحی دگر است
هر روز و هرشب
دنبال نگاری میگردم که مرا از زخم عشقی التیام دهد
چرا نیمه گمشده ام در جایی پنهان گشته و نمی اید
شاید من در بن بست وجود مانده در راه هم
قفسم بسیار تنگ و زنجیر به پابسته شدام
حال با شعری یا نامه ای یا خبری مرا شاد کن
مطلب : 82
+ نوشته شده در جمعه پنجم دی ۱۴۰۴ ساعت 9:16 توسط Rainman
|
من از نسلی هستم