مــــــــردبارانــــــــــ
دل نوشته
صبحی مه دود
بعضی وقتا بهش میگم ولی پشیمون میشم
اما پشیمونیش قشنگ
مطلب :
78
+
نوشته شده در پنجشنبه چهارم دی ۱۴۰۴ ساعت 12:20 توسط Rainman |
من از نسلی هستم
که بهترین حرف های زندگیم را نگفتم
فقط تایپ کردم....☂
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
تیر ۱۴۰۵
خرداد ۱۴۰۵
اسفند ۱۴۰۴
بهمن ۱۴۰۴
دی ۱۴۰۴
آذر ۱۴۰۴
آبان ۱۴۰۴
R@inm@N