My love
تو رو اوردم توی زندگیم بعد چند سال
بعد یک دنیاحرف زدن و و و و کنارم بودی فکر میکردی دروغ میگم
بهم گفت باورم نمیشد تا دیدمت
یعنی واقعا تو داری حالمو خوب میکنی
#فکر نکنم
از ترس بحث کردن باهات نمیتونم حرفی از مرگ بزنم
چون گفتی ادم بدی هستی و انژری منفی میدی
خوب فقط حرف حرف توباشه
من تا لحظه مرگ هیچی نمیگم
اما رفتم
برام گریه میکنی
من خیلی برات گریه کردم
راستشو بگو
کی به کیه
دنیا و دنیا بگذره عاشق تو عاشق مرگ...
مطلب : 63
+ نوشته شده در شنبه بیست و نهم آذر ۱۴۰۴ ساعت 21:5 توسط Rainman
|
من از نسلی هستم