تو رو اوردم توی زندگیم بعد چند سال

بعد یک دنیاحرف زدن و و و و کنارم بودی فکر میکردی دروغ میگم

بهم گفت باورم نمیشد تا دیدمت

یعنی واقعا تو داری حالمو خوب میکنی

#فکر نکنم

از ترس بحث کردن باهات نمیتونم حرفی از مرگ بزنم

چون گفتی ادم بدی هستی و انژری منفی میدی

خوب فقط حرف حرف توباشه

من تا لحظه مرگ هیچی نمیگم

اما رفتم

برام گریه میکنی

من خیلی برات گریه کردم

راستشو بگو

کی به کیه

دنیا و دنیا بگذره عاشق تو عاشق مرگ...