مــــــــردبارانــــــــــ
دل نوشته
TiT
کجا رفتی تو
وقتی خبری ازت نیست اعصبانی میشم
اما بیخیال هم میشم
چون مال من نیستی
پس مزاحم نمیشم
مطلب :
50
+
نوشته شده در جمعه بیست و یکم آذر ۱۴۰۴ ساعت 10:33 توسط Rainman |
من از نسلی هستم
که بهترین حرف های زندگیم را نگفتم
فقط تایپ کردم....☂
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
خرداد ۱۴۰۵
اسفند ۱۴۰۴
بهمن ۱۴۰۴
دی ۱۴۰۴
آذر ۱۴۰۴
آبان ۱۴۰۴
R@inm@N