مــــــــردبارانــــــــــ
دل نوشته
ه
زندگی تو بارون حال میده
فقط ترافیک و استرس و اعصبانی شدن
رو لب سیگار و دود و فحش
چه حالی میده
مطلب :
46
+
نوشته شده در چهارشنبه نوزدهم آذر ۱۴۰۴ ساعت 17:54 توسط Rainman |
من از نسلی هستم
که بهترین حرف های زندگیم را نگفتم
فقط تایپ کردم....☂
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
خرداد ۱۴۰۵
اسفند ۱۴۰۴
بهمن ۱۴۰۴
دی ۱۴۰۴
آذر ۱۴۰۴
آبان ۱۴۰۴
R@inm@N