مــــــــردبارانــــــــــ
دل نوشته
نامه
نامه ام را بهش دادم
اما جوابی نگرفتم
و هنوز در فکرم
مطلب :
45
+
نوشته شده در چهارشنبه نوزدهم آذر ۱۴۰۴ ساعت 1:59 توسط Rainman |
من از نسلی هستم
که بهترین حرف های زندگیم را نگفتم
فقط تایپ کردم....☂
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
خرداد ۱۴۰۵
اسفند ۱۴۰۴
بهمن ۱۴۰۴
دی ۱۴۰۴
آذر ۱۴۰۴
آبان ۱۴۰۴
R@inm@N